Didacticometrie

Didacticometrie
ISBN: 978-973-30-2348-7
Anul publicării: 2008
Ediția: 1
Pagini: 216
Format: 14,7x20,5
Preț: 19,27 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil

REVIEW-URI

Rating general
5
32 review-uri
5 stele
32
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stea
0
Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs
scrie un review
Review-ul așteaptă moderarea. Afișează review-ul.
Review-ul așteaptă moderarea. Afișează review-ul.
Review-ul așteaptă moderarea. Afișează review-ul.
Review-ul așteaptă moderarea. Afișează review-ul.
Review-ul așteaptă moderarea. Afișează review-ul.
5
Lucrarea este rezultatul unei bogate experiente pedagogice. Foarte utila celor care urmeaza cursurile masterului "Management Educational". Deosebit de interesant si foarte util in activitatea pedagogica este capitolul "Experimentul didactic". Cu stima, Bumbea (Bolojan) Mariana- Masterand Anul I Management Educational - Orsova
5
Aduceti in prim-plan conceptul de didactica informationala, care are un rol important in construirea unei metrii in pedagogie, daata fiind modelarea cibernetica a procesului de invatare. Ne-ati prezentat o imagine generala asupra domeniilor si directiilor de cercetare si actiune ale didacticii informationale, trecute prin filtrul masurilor care asigura optimizarea procesului de invatamant. Cu siguranta, noi cei care avem aceasta carte, suntem mai bogati! Felicitari, spor la munca, succese!! Masterand, anul II, Management Educational.
5
Didacticometria este o lucrare deodebita si utila cu unpronuntat caracter aplicativ care ofera cititorilor o imagine generala asupra domeniului de cercetare, care asigura optimizarea procesului de invatamant.Felicitari! Cu stima Damian Motoca Felicia Florica
5
AM CITIT MULTE CARTI DE SPECIALITATE,DAR CARTEA D-VOASTRA MI SE PARE RIGUROS SI SISTEMATIC INTOCMITA!IMI ESTE TARE UTILA S-AM RECOMANDAT-O SI CELORLATI COLEGI.
5
Am considerat în permanenţă că portretul omului de la catedră, a dascălului de vocaţie are „culoarea competenţei” şi că a fi cu adevărat dascăl, înseamnă să ai ,,vocaţia de a împărtăşi ceea ce ştii, cu toţi ceilalţi”. Parcurgera lucrării mi-a întărit convingerea, că dascălul trebuie să fie în primul rând un mare Om, omul de la catedră, profesionistul de excepţie, modelul uman şi profesional chemat, prin ,,arta sa”, să oprească degradarea uluitoare a reperelor morale, sufocarea valorilor autentice ale umanităţii şi să ne salveze din vârtejul care ameninţă să ne spulbere pe toţi. Se cuvine să-i mulţumim autorului lucrării, distinsului profesionist al catedrei, pentru acest convingător mesaj de încredere în vitalitatea şcolii româneşti contemporane, în calitatea şi devoţiunea slujitorilor catedrei, dascălii, aceşti temerari care şi-au asumat cu orice preţ ,,riscul îndrăznelii” şi care, ştiu un mare adevăr: ,, Oricâte convulsii, cutremure şi viforniţe vor încerca să le mai slăbească puterile şi să le stăvilească elanul ,,oamenii şcolii vor privi mereu înainte, cu un dezarmant optimism… cineva, acolo sus, are grijă de ei !” Cu respect şi consideraţie, vă felicit, pentru strădania de a ridica, cu argumentul cuvintelor întărite de fapte, statutul dascălilor de vocaţie ai acestei ţări, în numele tuturor celor înzestraţi de Dumnezeu cu ,,vocaţia zidirii”. Consider lucrarea de faţă, o pledoarie pentru ,,menirea de dascăl şi arta educaţiei” şi un îndemn pentru cei tineri, de a nu ocoli munca de la catedră, o profesie plină de nobleţe, frumuseţe şi har.
mai mult
Pagina: 1234
Created in 0.0334 sec