5 (32 recenzii)
0
1 stea
0
Spune-ne opinia ta despre acest produs!
scrie o recenzie
5
Este minunat sa descoperi la momentul oportun ca exista si materiale utile in momente "fierbinti" cum ar fi spre exemplu tratarea unei teme de cercetare necesara la intocmirea unei lucraride licenta.Multumim minunatilor "corifei" asemeni Conf. Univ. Dr. Teodor Patrauta pentru sprijinul acordat prin redactarea acestei carti, pentru modul extrem de atent si elaborat in care a conceput-o.
5
Stimate domnule profesor, parcurgand filele acestei carti am constatat ca ,,Lucrarea de fata cu titlul ,,Didacticometrie" m-a ajutat sa cunosc cu adevarat taina patrunderii in domeniul cercetarii. Este o carte bine conceputa, la un nivel ridicat de cunstinte, de unde putem culege si aplica rodul muncii dumneavoastra. Ne este si ne va fi de un real folos. Va multumesc si va doresc succes in activitatea dumneavoastra. Masterand Dohan (Macovei) Mariana, anul I - 4 semestre.
5
Didacticometria este o lucrare care ofera educatorului instrumente de lucru menite sa-l ajute sa pune ordine in gandirea si activitatea sa didactica, sa-i limpezeasca viziunea asupra pedagogiei si sa-i dea certitudinea obiectivitatii in elaborarea judecatilor de valoare pe care le construieste. Lucrarea are un pronuntat caracter aplicativ. Cu o nota aplicativa puternica, ultimul capitol denumit ,,Experimentul didactic" prezinta intr-o alternanta echilibrata elemente de istorie si actualitate legate de experimentul didactic si de reflectare a lui in literatura pedagogica. Va felicit pentru aceasta lucrare deosebita care este purtatoarea unui mesaj de incredere in puterea de viata a institutiei scolare romanesti.
5
Este o lucrare deosebit de interesanta si utila care se bazeaza pe concepte moderne de ultima generatie oferind cadrelor didactice instrumente de lucru menite sa le ajute sa puna ordine in gandirea si activitatea didactica, sa dea certitudine obiectivitatii in elaborarea unor judecati pe care urmeaza sa le elaboreze si sa clarifice viziunea asupra pedagogiei ca stiinta si ca ramura a educatiei Mi-a placut in mod deosebit capitolul Evaluare, acesta este util in activitatea mea. Cu respect Borma Cosmin, masterand management educational 4 semestre - Universitatea Vasile Goldis - Marghita
5
Este o lucrare interesanta si foarte utila, cuprinde o gama foarte larga de idei pedagogice contemporane, oferind cadrelor didactice instrumente de lucru menite sa le ajute in activitatea didactica. Lucrarea se caracterizeaza printr-un pronuntat caracter aplicativ, imbina limbajul matematic cu cel pedagogic. As dori sa va felicit pentru aceasta carte si pentru ajutorul oferit tuturor cadrelor didactice in activitatea lor didactica.Cu multa stima si respect Kugyelka Margit (4 semeste) Managemenet Educational
5
Rezultat al bogatei experinte didactice desfasurata in invatamantul gimnazial , liceal si universitar , cartea domnului Conf. Unv. Dr. Teodor Patrauta, abordeaza un subiect de actualitate in pedagogia contemporana. Sunt pe deplin convinsa de utilitatea acestei carti, care se vrea un instrument fidel al evaluarii in invatamant. Multumesc pentru preocuparile in domeniu si va doresc succes deplin in continuare. Hulea Viorica , Management Educational , Anul I , Marghita.
5
Cartea ,,Didacticometrie.Esenta.Necesitate.Proceduri" evidentiaza interferentele pedagogie-matematica si prezinta diverse modalitati de utilizare a informatiilor matematice in activitatea didactica si in cercetarea pedagogica. Cu un pronuntat caracter aplicativ , lucrarea reliefeaza o abordare interdisciplinara a intregii problematici si ofera educatorului instrumente de lucru care sa-l ajute in activitatea sa didactica. Este o carte utila tuturor celor care doresc sa puna in practica idei pedagogice contemporane . Imi place cartea si o recomand tuturor colegilor. FELICITARI! Cu stima si respect, ANTAL (TEIERU) CRISTINA-GEORGETA , masterant la UVVG ARAD, filiala Marghita, specializarea Management educational , patru semestre.
5
Daca trebuia sa exprim ce legatura exista intre matematica si pedagogie inainte de a citi lucrarea, as fi raspuns simplu, ambele sunt stiinte. in mintea mea apareau mai degraba diferente decat legaturi, asemanari. Fiecare pagina, capitol parcurs m-au convins de legatura celor doua stiinte, mi-au atras atentia asupra unor teorii pe care nu le intelegeam. Sunt mandra ca un mentor al meu contribuie in plan european la inovatii ale teoriei educatiei, la acceptarea didacticometriei ca subramura a pedagogiei. Multa sanatate, putere de munca si satisfactii din partea masterandei de la marghita. Mst. Educ. IV semestre
5
Pe domnul Teodor Pătrăuţă am avut deosebita plăcerea de al cunoaşte ca profesor universitar la Marghita, unde suntem masteranzi in primul an la Management educaţional. Putem să afirmăm astfel că seminariile şi cursurile erau foarte educative şi foarte bine explicate, de aceea era o deosebita plăcere să participăm la cursuri şi seminarii. Când aveam o problemă, domnul Pătrăuţă întotdeauna încerca să ne ajute atât cât îi stătea în putinţă. Deşi suntem soţ şi soţie, când am avut ocazia să cumpărăm cartea domnului Pătrăuţă „Didacticometrie. Esenţă. Necesitate. Proceduri ”, am cumpărat două exemplare ca să avem fiecare dintre noi ca şi model, fiind amândoi cadre didactice. Despre carte putem să spunem că este o carte foarte bună. Deşi dezbate o teorie nouă, înţelegerea ştiinţifică a pedagogiei este o condiţie fundamentală pentru instalarea unui comportament educativ adecvat în viaţa şcolară. Prin această carte autorul ne aduce în prim plan conceptul de didactică informaţională, care are un rol important în construirea unei metrii în pedagogie dată fiind modelarea cibernetică a procesului de învăţare. În concluzie, cartea merită citită, iar domnul Pătrăuţă Teodor felicitat pentru această carte.
5
Prin intermediul aceste lucrari facem cunostinta cu o noua subramura a pedagogiei, bazata pe concepte moderne de ultima generatie si prezentata de autor ntr-un limbaj adecvat. Este o carte utila pentru toti aceea care doresc sa se familiarizeze cu noi instrumente si tehnici de masurare , evaluare.lucrarea avand un pronuntat caracter aplicativ. Ratoni (Szilagyi) Ileana Masterand – Management educational (4 sem) UVVG Marghita
Pagina: 124
Created in 0.0508 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.