0
1 stea
0
Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs
scrie un review
5
sunt Anca Elena Precup, masterand - UVVG - Marghita, la Management Educational,doua semestre, si as dori sa va felicit pentru aceasta vasta lucrare ( "Didacticometria" ) care ofera oricarui cititor o panorama ampla asupra domeniilor de cercetare informationala ; dezvoltand concepte intr-un limbaj elevat si specific , imbinand totodata logica si concretetea matematicilor cat si flexibilitatea domeniului pedagogico-instructiv-educativ si experiential . Va recomand din suflet tuturor aceasta minunata si interesanta lucrare deoarece sunt sigura ca va va convinge pe toti, asa cum m-a convins pe mine ca "Didacticometria " este aplcabila informatia din aceasta carte in domeniul didactic in care lucrati, indiferent de domeniu caci este chiar pentru toata lumea buna. cu tot respectul va multumesc dle. profesor ca ne-ati oferit posibilitatea de a avea o astfel de lucrare in portofoliul nostru.
5
Cartea „ Didacticometria” este binevenită pentru mine, deoarece; - fiecare temă abordată este fundamentată ştiinţific,apoi exemplifică prin aplicaţii concrete. - Am primit răspunsuri în ceea ce priveşte evaluarea şi experientul- conceptele moderne sunt aplicate cu ajutorul unui limbaj adecvat. - Lucrarea Dvs. are un pronunţat caracter aplicativ care îmi va ajuta munca mea pedagogică. Cu stimă Szime (Kovacs) Nicoleta Anul I Master Educaţional
5
Am luat în mînă cu mare interes cartea .Dumneavoastră „ Didacticometrie” Îmi place această lucrare deoaece. - îmi oferă o imagine generală asupra domeniilor de cercetare şi acţiune ale didacticii informaţionale; - îmi explică conceptele într-un limbaj pedagoic adaptat noului context curricular- îmbinând limbajul matematic cu cel pedagogic Sunt convinsă că îmi va fi de folos această carte în activitatea mea didactică. Cu respect Fazekaş (Şereş )Elisabeta Anul I Master Educaţional
5
cea mai interesanta carte.......
5