Anul publicării: 2010
Ediția: 1
Pagini: 64
Format: 20.5x26
Categoria: Carti de povesti

DESCRIERE

Niculae Tache este membru al Uniunii Scriitorilor din anul 1996. A debutat, la nici 20 de ani, în revista Albina. Şi-a continuat cariera literară la numeroase publicaţii de profil din ţară şi străinătate.
În anul 1984, a obţinut premiul Uniunii Scriitorilor, cu lucrarea Ascunzători. A fost laureat al Festivalului de la Uzdin – Iugoslavia şi multiplu premiat al Festivalului de umor Constantin Tănase din Vaslui. Pe versurile lui, au fost compuse îndrăgitele melodii ale cunoscuţilor compozitori Romeo Vanica, Dan Beizadea, Iovan Miclea, Emil Gavriş, Marius Micu. Până în prezent, a publicat 16 volume de poezii, printre care: Noutăţi din lumea poveştilor; Un robot venea călare; Un robot cu cicatrice; Sinonime prinse-n rime; Cartea isteţilor; Omonime prinse-n rime; Poeme cu probleme; Pentru fete şi băieţi, numai dacă sunt isteţi; De ce nu vine Făt-Frumos? etc

Coperta si ilustratiile acestei carti apartin Otiliei Bors, membra a Uniunii Artistilor Plastici. Desenele sale, realizate cu o sensibilitate invaluitoare, intr-o maniera deosebita, innobileaza versurile sprintare ale autorului.

RECENZII

Rating general
4.8 (4 recenzii)
5 stele
3
4 stele
1
3 stele
0
2 stele
0
1 stea
0
Spune-ne opinia ta despre acest produs!
scrie o recenzie
4
Cartea e bine conceputa, se adreseaza elevilor mici, are imagini placute, poeziile sunt amuzante; multi elevi si-ar dori sa o gaseasca si la biblioteca scolii pentru a fi imprumutata. Nu toti pot cumpara o carte, din pacate. Succes mai departe!
5
Aceasta carte de poezii se adreseaza in special cititorilor mici dar ofera un real ajutor si invatatorilor. Poeziile sunt scurte, originale, usor de retinut si imbogatesc universul de cunoastere al copiilor. De mentionat este faptul ca acest volum de poezii a reusit sa patrunda in sufletul micilor cititori.
5
Poeziile din volumul "Dintr-o raza de lumina" introduc copiii intr-o lume minunata, lumea inconjuratoare cu tot alaiul ei de frumuseti, animale, pasari, jucarii, lucruri. Autorul a folosit un limbaj accesibil copiilor de varsta prescolara si scolara mica. Prin lectura acestei carti elevii isi imbogatesc vocabularul cu sinonime, antonime si omonime. Jocurile de cuvinte rimele si ritmul poeziilor fac din acest volum o carte atractiva pentru orice mic cititor. Invatatoare Scoala Nr. 142 - Bucuresti Toma Speranta.
5
tocmai am cumparat-o fetitei mele si i-a placut f. mult. Are intr-adevar desene foarte dragute iar poeziile sunt frumoase si usoare.

Titluri de același autor

Created in 0.0480 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.