Textul review-ului, vorbiți la obiect, oferiți câte mai multe detalii.
Acordați o notă produsului (în funcție de caracteristici, raport preț/calitate, etc.): de la cinci stele, dacă sunteți foarte mulțumit, până la o stea, dacă sunteți foarte nemulțumit.
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

DESCRIERE

Realizat în conformitate cu programa de specialitate pentru concursurile naționale de definitivare și grade didactice, volumul Metodica activităților instructiv-educative din grădiniță detaliază problematica procesului instructiv-educativ desfășurat la nivelul învățământului preșcolar, în acord cu exigențele curriculare actuale. Volumul reunește contribuțiile unui colectiv de cadre didactice universitare din Galați, Iași, Bacău, Suceava, cu expertiză în domeniul Științelor Educației, Psihologiei, Psihopedagogiei speciale.

Lucrarea este structurată pe cincisprezece capitole ce abordează teme de interes actual privind structura și particularitățile curriculumului preșcolar, proiectarea integrată, metodologia instruirii și evaluării în grădiniță, pregătirea preșcolarului pentru școală, parteneriatul grădiniță-familie-comunitate, particularitățile preșcolarului ce cerințe educative speciale etc., constituind  la acest moment singura lucrare cu acest titlu destinată perfecționării educatoarelor prin grade didactice. Prin corelarea aspectelor teoretice cu exemple concrete din practica la clasă, acest volum se constituie într-un instrument util, inclusiv studenților de la specializarea Pedagogia învățământului primar și preșcolar din cadrul facultăților de Științe ale Educației.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0677 sec