Nonolerobot: e7a reste trop imaginaire aussi, pis j'ai pas si peur que e7a des boeeitlss!ouais jsuis pe9nible!!Mistinguette: Tu as tre8s bien de9crit ma peur, une sorte de compil' incontrolable! J'espe8re que je re9ussirai e0 passer les portes, en meame temps je risque de de9cevoir celui qui m'accompagne... du coup pas le choix!
...quand je dis que c'est tre8s irrationnel, je sais de quoi je parle : maruehleusement il ne sert e0 rien de SAVOIR que rien ne se passera mal : ma belle-fille de9je0 cite9e plus haut est elle meame pilote amateur. Elle a eu son brevet e0 15 ans... Le proble8me se situe ailleurs et ne9cessite, encore une fois, un travail de fond. :-)
moi aussi je pe9toche grave, en avion, il faut choisir ; OU la feneatre et la gossre trouille OU l'alle9e et le0 e7a va mieux... ben oui au milieu , tu as l'impression d'eatre dans un train.. tu fermes les yeux le temps du de9collage et tu te concentres sur ta respiration , en comptant lentement et de8s que l'avion a fini de de9coller normalement e7a va (et non, t'as meame pas vomi...l'e9gypte e7a va eatre beu, c'est le meilleur mois pour y aller !! bises Mary
Mary: Merci de tes conseils, je vais eysaser de compter len-te-ment! Bises!Mistinguette: Mais je sais pas travailler le fond moi.. ouais enfin je te dirai comment j'ai surve9cu.erwan: he9he9 ouep t'as tout compris. Courage pour le boulot!mamyvette: Je vous raconterai mon pe9riple et mettrai en ligne qqes photos/croquis. J'aimerais faire un chouette carnet de voyage.Poketi: Bienvenue! C'est ce que je me dis, j'essaie de me dire que je vais eatre super fie8re apre8s ces vols. Je vais acheter voici & cie ouais, pas beate! Merci!
Bre Cetin, treaba este in felul uotmarr, IMHO :Generatiile noi nu (mai) citesc carte.Punct.Pana si eu, care pana prin 2004 mancam o carte pe zi am inceput sa citesc mai putin.Scuza pe care o scot la interval este ca nu am timp dar adevarul este ca ajung sa-mi petrec marea majoritate a timpului online, citind bloguri si reviste online.Print-ul, fie el carte sau presa scrisa este pe moarte.Din varii motive.Nu tin minte ultima data cand am cumparat un ziar( nu pun la socoteala Adevarul pe care l-am cumparat doar pentru carti si ziaru l-am rasfoit+aruncat, carti care din pacate nu cred ca le vor citi copii mei)Generatiile noi sunt fucked-up, m-am speriat zilele trecute cand i-am confiscat fiicei mele laptopul( facebook+YM+YouTube+Hi5 si atat) si Iphone-ul, si am fost intrebat scurt: Si eu acum ce o sa mai fac, mi-ai luat tot ce aveam Astia de publica carti, saracii, si-au vazut veniturile reduse cu peste 60%.Si ajung sa angajeze pizdulici, sa faca traduceri ieftine.Cost control ..
Lucrarea este rezultatul unei bogate experiente pedagogice. Foarte utila celor care urmeaza cursurile masterului "Management Educational". Deosebit de interesant si foarte util in activitatea pedagogica este capitolul "Experimentul didactic".
Cu stima, Bumbea (Bolojan) Mariana- Masterand Anul I Management Educational - Orsova
Aduceti in prim-plan conceptul de didactica informationala, care are un rol important in construirea unei metrii in pedagogie, daata fiind modelarea cibernetica a procesului de invatare. Ne-ati prezentat o imagine generala asupra domeniilor si directiilor de cercetare si actiune ale didacticii informationale, trecute prin filtrul masurilor care asigura optimizarea procesului de invatamant. Cu siguranta, noi cei care avem aceasta carte, suntem mai bogati! Felicitari, spor la munca, succese!! Masterand, anul II, Management Educational.
Didacticometria este o lucrare deodebita si utila cu unpronuntat caracter aplicativ care ofera cititorilor o imagine generala asupra domeniului de cercetare, care asigura optimizarea procesului de invatamant.Felicitari! Cu stima Damian Motoca Felicia Florica
AM CITIT MULTE CARTI DE SPECIALITATE,DAR CARTEA D-VOASTRA MI SE PARE RIGUROS SI SISTEMATIC INTOCMITA!IMI ESTE TARE UTILA S-AM RECOMANDAT-O SI CELORLATI COLEGI.
Am considerat în permanenţă că portretul omului de la catedră, a dascălului de vocaţie are „culoarea competenţei” şi că a fi cu adevărat dascăl, înseamnă să ai ,,vocaţia de a împărtăşi ceea ce ştii, cu toţi ceilalţi”. Parcurgera lucrării mi-a întărit convingerea, că dascălul trebuie să fie în primul rând un mare Om, omul de la catedră, profesionistul de excepţie, modelul uman şi profesional chemat, prin ,,arta sa”, să oprească degradarea uluitoare a reperelor morale, sufocarea valorilor autentice ale umanităţii şi să ne salveze din vârtejul care ameninţă să ne spulbere pe toţi.
Se cuvine să-i mulţumim autorului lucrării, distinsului profesionist al catedrei, pentru acest convingător mesaj de încredere în vitalitatea şcolii româneşti contemporane, în calitatea şi devoţiunea slujitorilor catedrei, dascălii, aceşti temerari care şi-au asumat cu orice preţ ,,riscul îndrăznelii” şi care, ştiu un mare adevăr:
,, Oricâte convulsii, cutremure şi viforniţe vor încerca să le mai slăbească puterile şi să le stăvilească elanul ,,oamenii şcolii vor privi mereu înainte, cu un dezarmant optimism… cineva, acolo sus, are grijă de ei !”
Cu respect şi consideraţie, vă felicit, pentru strădania de a ridica, cu argumentul cuvintelor întărite de fapte, statutul dascălilor de vocaţie ai acestei ţări, în numele tuturor celor înzestraţi de Dumnezeu cu ,,vocaţia zidirii”. Consider lucrarea de faţă, o pledoarie pentru ,,menirea de dascăl şi arta educaţiei” şi un îndemn pentru cei tineri, de a nu ocoli munca de la catedră, o profesie plină de nobleţe, frumuseţe şi har.
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.
RECENZII