5 (32 recenzii)
0
1 stea
0
Spune-ne opinia ta despre acest produs!
scrie o recenzie
5
Didacticometria este o lucrare deosebit de interesanta ,cu un pronuntat caracter aplicativ care ofera cititorilor o imagine generala asupra domeniilor de cercetare ale didacticii informationale ,care asigura optimizarea procesului de invatamant .FELICITARI ! Cu stima ,DAMIAN (BOZGA) DANIELA ,master anul I,
5
Didacticometria este o lucrare interesanta si utila care se bazeaza pe concepte moderne explicate intr-un limbaj adecvat.FELICITARI!Cu stima ,BORZ (POP) ALINA COSMINA ,master ,anul I.
5
Ma numesc Lazar Petru Emil, masterand la UVVG Arad, filiala Marghita, specializarea Management educational - 2 semestre si as dori sa va felicit pentru aceasta lucrare #Didacticometrie# datorita abordarii acestui domeniu de cercetare informationala, cu un pronuntat caracter aplicativ. Aceasta lucrare este o carte foarte buna care imbina limbajul matematic cu cel pedagogic, actiune bazata pe logica si empatie. Cu respect Lazar Petru Emil masterand (2 semestre) Management educational
5
Am terminat de citit cartea d-lui prof. Patrauta si am ramas incantata de faptul ca autorul ne aduce in prim plan o imagine generala asupra domeniilor si directiilor de cercetare si actiune ale directiilor didacticii informationale,trecute prin filtrul masurilor care asigura optimizarea procesului de invatamant.
5
Ma numesc Varga (Kuzsma) Tunde, masterand -UVVG-Marghita la Management Educational - doua semestre, as dori sa va felicit pentru aceasta lucrare ("Didacticometria"). Este o lucrare interesanta, care se bazeaző pe concepte moderne de ultima generatie, explicate fiind intr-un limbaj adecvat.Imi place cartea si o recomand tuturor colegilor.Cu stima si respect, Varga (Kuzsma) Tunde
5
Cartea "Didacticometrie" este o lucrare deosebită, care explică pedagogia ca ştiinţă de sinteză a educaţiei. Datorită cărţii pot să-mi ghidez comportamentul după principii pedagogice bine fundamentate. Mă introduce în acţiunea educativă bazată pe logică, pe matematică, pe ştiinţa exactă, oferindu-mi criterii de evaluare şi de autoevaluare .Îmi place cartea şi o recomand tuturor colegilor. Cu stimă şi respect, MAROŞAN (SEMENIUC) MONICA-SONIA, masterand la UVVG ARAD, filiala MARGHITA, specializarea MANAGEMENT EDUCAŢIONAL, patru semestre.
5
Ma numesc Orvedi (Boros ) Ildiko Maria , masterand la UVVG Arad , filiala Marghita ,specializarea Management Educational - doua semestre. Didacticometria este o lucrare deosebit de interesanta deoarece cuprinde o gama larga de idei pedagogice contemporane , temele abordate sunt fundamentate stiintific , exemplificate ,imbinand limbajul matematic cu cel pedagogic . As dori sa va felicit pentru acesta carte si pentru ajutorul oferit tuturor cadrelor didactice in activitate lor didactica .Cu stima Orvedi (Boros Ildiko Maria )
5
Este o lucrare deosebit de interesanta si utila care se bazeaza pe concepte moderne de ultima generatie oferind cadrelor didactice instrumente de lucru menite sa le ajute sa puna ordine in gandirea si activitatea didactica, sa dea certitudine obiectivitatii in elaborarea unor judecati pe care urmeaza sa le elaboreze si sa clarifice viziunea asupra pedagogiei ca stiinta si ca ramura a educatiei Conceptele moderne sunt explicate intr-un limbaj adecvat. Mi-a placut in mod deosebit capitolul 'EVALUARE',acesta imi va fi foarte util in activitatea mea. Cu respect, Belciug Nagy Mirela masterand management educational cu 4 semestre - Universitatea Vasile Goldis - Marghita
5
Completez comentariul facut anterior si ma alatur si eu celor care va adreseaza felicitari pentru excelenta carte(Didacticometria) si pentru ajutorul care mi-l oferiti prin acesta lucrare.Cu stima si respect, Stefanescu Bogdan Marius-masterand management educational cu 2 semestre-Universitatea Vasile Goldis -Marghita
5
Didacticometria este o lucrare interesanta,temele abordate sunt fundamentate stiintific si sunt evidentiate prin exemplificari concrete.Se bazeaza pe concepte moderne de ultima generatie, explicate fiind intr-un limbaj adecvat.Lucrarea se caracterizeaza printr-un pronuntat caracter aplicativ, imbina limbajul matematic cu cel pedagocic.Pronuntatul caracter aplicativ imi va imbogati cunostintele pe care le voi putea aplica in activitatea mea pedagogica.
Pagina: 1234
Created in 0.0095 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.