Joc şi învăţare la copilul preşcolar - ghid pentru educatori, părinţi, şi psihologi
DESCRIERE
Reuşita parcurgerii tranziţiei de la preşcolaritate la şcolaritate depinde de relaţia dintre modelul instructiv-educativ din grădiniţă şi gradul de maturizare şi pregătire psihologică a copilului pentru învăţarea şcolară.
Lucrarea „Joc şi învăţare la copilul preşcolar. Ghid pentru educatori, părinţi şi psihologi” îşi propune să exploreze procesul maturizării şi dezvoltării psihice personale a copilului preşcolar, ca premisă a trecerii lui la statutul de şcolar şi la activitatea de învăţare din şcoală. În acelaşi timp, ea poate conta ca sursă de sugestii, recomandări şi indicaţii privind modul cum poate fi asigurată mai bine translaţia de la activitatea de joc la activitatea de învăţare şi modul cum poate fi ajutat educatorul să-şi amelioreze performanţele instructiv-educative legate de facilitarea acestui proces.
RECENZII