Textul review-ului, vorbiți la obiect, oferiți câte mai multe detalii.
Acordați o notă produsului (în funcție de caracteristici, raport preț/calitate, etc.): de la cinci stele, dacă sunteți foarte mulțumit, până la o stea, dacă sunteți foarte nemulțumit.
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

DESCRIERE

Poveştile şi basmele din colecţia Ştiu să citesc. Nivelul 2 (6 – 8 ani) sunt menite să-i ajute pe copiii de vârstă fragedă să facă primii paşi pe calea unei lecturi independente. Această colecţie reuneşte cele mai cunoscute poveşti şi basme, pe care micul cititor le va descoperi cu plăcere: Aladin, Cartea junglei, Peter Pan, Trompa micului elefant. Titlurile din colecţia Ştiu să citesc 2 cuprind texte mai lungi. Fiecare poveste are în jur de 300 de cuvinte. Structura propoziţiilor este ceva mai complexă. Ilustraţiile constituie în continuare o parte esenţială a procesului de transpunere a poveştii şi reprezintă instrumente importante, care au rolul de a-l ajuta pe copil să anticipeze şi să citească cuvintele şi propoziţiile. Pe marginea ilustraţiilor se pot introduce şi discuta noi aspecte care să sporească atractivitatea lecturii asistate.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0790 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.