Despre livrare
Unde primesc comanda?
Când voi primi comanda?
Cum plătesc?
Există taxe de livrare?
Atenţie!
Care este politica de returnare a produselor cumpărate?
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014
Procedura de returnare
- Consumatorul informeaza Editura Didactica si Pedagogica RA cu privire la decizia de retragere din contract printr-o declaratie facuta in scris (hartie, mail sau fax). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta returnarea produsului.
- Se face rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Pentru rambursarea sumelor se vor folosi aceleasi modalitati de plata, corespondente incasarii. Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 5 zile lucratoare de la receptionarea produselor de catre editura.
- Produsele sunt inmanate personal la sediul Editurii Didactice si Pedagogice, serviciul Comercial sau prin posta, in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retur. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora.
Produse excluse, fara drept de returnare conform art. 16 OUG 34/2014
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:
- furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare
- furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.
Returnarea produselor la sediul Editurii Didactice si Pedagogice se poate face de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 13:00, sau prin posta.
*Mentiune *
In toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
Refuzul returului va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.