Exerciţii şi probleme de algebră şi analiză matematică cls. a XI-a

DESCRIERE

Lucrarea conţine un număr impresionant de exerciţii şi probleme de algebră şi analiză matematică, în marea lor majoritate având soluţii complete. Cartea are ca scop sprijinirea elevilor pentru activitatea curentă la clasă, pentru concursuri şi olimpiade şcolare şi pentru examenul de bacalaureat.
Întreaga lucrare este realizată ţinând cont de cerinţele actuale privind problematica, în strânsă legătură cu programa şcolară pentru clasa a XI-a şi orientările ce rezultă din folosirea manualelor alternative.
Poate fi folosită cu succes de elevi, studenţi şi poate constitui un ajutor preţios profesorilor în activitatea la clasă şi pentru pregătirea concursurilor şcolare.

RECENZII

Rating general
5 (2 recenzii)
5 stele
2
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stea
0
Spune-ne opinia ta despre acest produs!
scrie o recenzie
5
Culegerea de fata, prin diversitatea si gradel diferite de dificultete ale exercitiilor propuse si rezolvate COMPLET, rprezinta un instrument deosebit de util in special pentru elevii fara meditator .Coordonatorul lucrarii, un nume bine cunoscut in randul autorilor de manuale si culegeri pentru liceu , isi face prezenta prin organizarea intregului material si eleganta solutiilor oferite.Prin testele recapitulative, de bacalaureat si cele pregatitoare pentru olimpiade, cartea se deosebeste fundamental de celelalte culegeri .Felicitari autorilor si E.D.P.!!
5
In sfarsit, in puzderia de culegeri de matematica apare o carte exceptionala cu o larga adresabilitate :elevi de liceu, profesori ce predau la cl. a XI -a sau cei care se pregatesc pentru definitivat,grad,ocupare de posturi si studenti - viitori profesori.Calitati ce o recomanda:rigoare stintifica,noutate,solutii complete la majoritatea exercitiilor, larga utilitate, autori cu multa experienta la catedra,cercetare si editare .Capitole mai reusite:algebra(2,3,4 si 8), analiza(2 si 5).Minusuri:unele erori de redactare (cap.1 analiza).Merita sa o cumperi.
Recenzia așteaptă moderarea. Afișează recenzia.
Created in 0.0504 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.